thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak bağırsakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı izahatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en âlâ bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve fen özetler ya da iş özetleri için haber bağırsakerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak bağırsakin paha çıkarmak eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok kâre yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge kurmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve araştırma bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, derunğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en mehabetli içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile sargılantı kurmak bağırsakin harika bir durum. Her içtimai medya platformu farklı bağırsakerik türlerine mevla olsa da bütünü enikonu videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden ne tarumar etmek istediğinizi her saat hane önünde bulundurun ve buna bakılırsa düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde müstefit olmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade deli dolu kullanıcıya mevla. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek dimdik bağırsakermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, derunğiniz gaye kitlenizin amaç ve ilgi sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları gibi bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, taharri neticelerinda daha yüce sıralarda ve daha sık görülür, derunğinize gidiş geliş arkaışı sağlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web derunğinizde âlâ mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair daha yüce skorlar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan örgensel irtibatlar dercetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir irtibatya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik dürüstışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), mehabetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi bağırsakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
Yorum yapılmamış