logo ilanları
Logo nedir? Lafız mazmunı olarak kaynak huzurlığı dilimizde amblem olan, bir teamülin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mazmunını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak teamülletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı teamüli sembolize edebileceği üzere, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara malik kabil.
Sorusu sorulduğunda söz mazmunının dışında, birmebzul logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan can veya kuruma neyin ve ne aktarıldığı az çok önemlidir. Gayrı taraftan logo tasar çizim çkırmızıışmasını yapacak can veya kurumun sizi ne anladığı ve logo çkırmızıışmanızı ne bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, teamülletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkırmızıışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğteamültirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş düzlükı ile faaliyette kâin şirketler karınin henüz çok tercih edilebilir. Yalnızca bir sektörde çalışma gösteren teamülletmelerin çoğunlukla logoları kesimü özümleme paha. Ancak ansızın çokça kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda izhar etmek imkansızdır.
Logo ne teamüle yarar?
İşletmeler karınin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her ne markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz zaman aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çarkıt halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan elhak bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple teamülletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza pek adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çkırmızıışması ile sarrafiyelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazen kişilerin bir zevahirte tanılamanmasını sağlayıcı teamülaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Ancak, zahmetsiz anlaşılır, yazıırlanması zahmetsiz, olabilir olduğunca azca adetda renkten oluşorospuıdır. Her çtay baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok mehabetli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Gayrı şirket ya da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa illet vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya mehabetli hüsran verir.
Logo layihamcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten layihamcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin gönülğine birebir olmalıdır. Hatta kurumun kendisini ne tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kanatıdizi icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü zaman bile akılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün ya da şirket karınin logo tasarlanacağı zaman o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı zaman simgenin taşıyacağı mazmun bakımında bu selen çok önemlidir.
Yorum yapılmamış